fredag den 15. juni 2012

Emma Stone

Jeg er ikke bleg for at indrømme at jeg er vild med EMMA STONE. Hun er lige min type pige. Sjov, akavet, underlig, klog og på en eller anden måde virkelig smuk! Jeg er meget betaget af hendes grin og bare alt omkring hende .. Hun er virkelig smuk på den corky måde. Og ja, hun er en god skuespiller.. Elskede hende i Superbad. Easy A, The Help og Crazy Stupid Love gjorde det ikke lige frem værre..
Hendes påklædning er heller ikke helt forfærdelig. Af en pige (ja hun er fra 88) der er så tynd som hun er synes jeg faktisk hun klæder sig pænt, på den måde at hun ikke gør sig selv for tynd at se på. Og så er hun jo rødhåret(det meste af tiden), men der er ikke så mange farver som hun ikke kan bære. Jeg synes hun er meget smart uden at det bliver for meget. Det er klassisk, men frisk! :) her er lidt billeder..


Er i lige så vilde med hende som jeg er?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar