søndag den 17. juni 2012

SAVNER SOMMER

Er jeg den eneste der virkelig savner sommer disse dage. Jeg er ved at være virkelig træt af skiftende vejr og hele min sommergarderobe hænger stadig og kigger på mig og skriger efter at blive luftet. Problemet er bare at hvergang jeg føler det er varmt og godt vejr så tager jeg for lidt tøj på og bliver snottet (flot!). Nej, giv mig noget varme. Jeg ville elske det. Har en bror der snart bliver student og håber også at han får lov til at have den oplevelse i skønt vejr og ikke skulle være pakket ind i strik og regnjakker. Jeg håber ikke jeg er den eneste derude som har det sådan, ej det ved jeg at jeg ikke er. 

Min dag skal i dag gå med at kæresten og jeg ser lidt Le Mans (GO TOM!), så skal vi lige ned og træne, have en lækker morgenmad. Jeg skal nok også lige kigge lidt på hvad jeg skal læse når jeg har trukket eksamen imorgen, men det bliver ikke meget. Jeg får spat af at læse op til noget jeg ikke ved hvad er, så finder lige ud af hvad jeg skal læse hvis jeg kommer op i det og det.. Sidst men ikke mindst er der jo fodbold i aften, Danmark og Tyskland! Det skulle gerne blive et brag af en kamp og min kæreste og jeg skal være sammen med nogle venner og håber det bliver hygge :)

Hvad sker der ude hos jer???
Har i husket at følge mig på FACEBOOK?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar