torsdag den 5. juli 2012

ååhhh.. :/

Eftersom jeg er verdens mindst disciplinerede person har jeg self ikke fået trænet mere end engang i denne gang fordi jeg har været træt og haft ondt i fødderne pga. arbejde. Ved godt det ikke er nogen undskyldning, men fuck nu af det er træls at være så dårlig til at følge op på det jeg gerne vil. Nu prøver jeg så igen noget nyt. Nemlig en ugentlig udfordring inden for motions genren.

Derfor vil jeg fra idag og frem til næste torsdag hver morgen og aften lave 20 squats og 50 som jeg ikke ved hvad hedder ;) men man ligger på siden på gulvet og lavet løft med det øverste ben. Og så vil jeg også cykle alle steder hen. Men mindre jeg skal ud og købe stort ind og skal til Djursland. Er der nogen som vil være med på sådan en udfordring?

1 kommentar:

  1. Åh kender godt det med lige at tage sig sammen, det er bare svært nogle gange :o

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet